Главният дизайнер на дългоочакваната игра Starcraft II Дъстин Броудър твърди, че разработката на заглавието е до никъде и скоро няма да бъде завършено.
Това стана ясно по време на интервю с Броудър, където той разясняваше приликите и разликите между остарелия вече Starcraft и предстоящото продължение. Той смята още, че феновете се самозалъгват като си мислят, че разработката е към края си.
"Щом изглежда толкова добре, значи скоро ще се появи", е мнението на голяма част от феновете, но "дизайнерите определено са на друго мнение", заяви Броудър.
Според него в момента екипа се е съсредоточил върху разработката на отделните единици, но Зергите и техните единици и сгради са най-назад в това отношение.
Това стана ясно по време на интервю с Броудър, където той разясняваше приликите и разликите между остарелия вече Starcraft и предстоящото продължение. Той смята още, че феновете се самозалъгват като си мислят, че разработката е към края си.
"Щом изглежда толкова добре, значи скоро ще се появи", е мнението на голяма част от феновете, но "дизайнерите определено са на друго мнение", заяви Броудър.
Според него в момента екипа се е съсредоточил върху разработката на отделните единици, но Зергите и техните единици и сгради са най-назад в това отношение.
Източник: lifestyle.bg