Резултатите от поредното изследване сочат, че видеоигрити превръщат геймърите в пещерни хора, съобщава CVG цитиран от Daily Mail. Според учените процесът на играта и особено стремежът да се постигне определен резултат, активира тази част от мозъка на мъжа, която е пряко свързана с примитивното желение за завладяване.
Именно поради тази причина мъжете се интересуват повече от компютърни игри, от колкото жените. За да докаже това твърдение проф Алън Рейс (Allan Reiss) провежда серия от тестове.С помощта на магнитно-резонансна томография той изучава мъжките и женските мозъци по време на игра.Отчетена е повишена активност в тази част на мозъка, която е свързана със стремежа към награда. Като активността при мъжете е по-голяма.
Професорът прави аналогия със световната история. Според него в древни времена великите завоеватели и тирани са били мъже, което обяснява повишеният им интерес към видеоигрите.
Журналисти от BBC News стигнаха до извода, че виртуалният свят може да бъде полезен за децата. Младите геймъри получават необходимите социални умения и могат да пробват различни модели на поведение в игрите, без да се страхуват от последствията, с които могат да се сблъскат в реалния живот. Това се потвърждава и от резултатите от изследване, проведено с помощта на виртуалната вселена Adventure Rock, която е ориентирана към деца на възраст от 6 до 12 години. Това далеч не е първият опит да се докаже ползата или вредата от видеоигрите, но до категорично мнение учените все още не са достигнали.
Именно поради тази причина мъжете се интересуват повече от компютърни игри, от колкото жените. За да докаже това твърдение проф Алън Рейс (Allan Reiss) провежда серия от тестове.С помощта на магнитно-резонансна томография той изучава мъжките и женските мозъци по време на игра.Отчетена е повишена активност в тази част на мозъка, която е свързана със стремежа към награда. Като активността при мъжете е по-голяма.
Професорът прави аналогия със световната история. Според него в древни времена великите завоеватели и тирани са били мъже, което обяснява повишеният им интерес към видеоигрите.
Журналисти от BBC News стигнаха до извода, че виртуалният свят може да бъде полезен за децата. Младите геймъри получават необходимите социални умения и могат да пробват различни модели на поведение в игрите, без да се страхуват от последствията, с които могат да се сблъскат в реалния живот. Това се потвърждава и от резултатите от изследване, проведено с помощта на виртуалната вселена Adventure Rock, която е ориентирана към деца на възраст от 6 до 12 години. Това далеч не е първият опит да се докаже ползата или вредата от видеоигрите, но до категорично мнение учените все още не са достигнали.
Източник: Haskovo.NET